Narty Nordica Dobermann Spitfire PRO RB
model 2020
z wiązaniami Marker TPX 12 FDT
Najwyższy model nart Nordica Spitfire, które łączą cechy nart slalomowych i gigantowych, dzięki czemu pozwalają na jazdę zmiennym skrętem. Jest to najlepszy wybór dla osób, które nie lubią ograniczeń podczas jazdy na nartach. Narty dzięki konstrukcji z nart zawodniczych świetnie sprawdzają się podczas wysokich prędkości, a Carbon Race Bridge (czyli dodatkowe włókno węglowe na dziobach i końcach nart) pozwala na łatwe i pewne przejścia z krawędzi na krawędź.
Spitfire RB to najbardziej wydajny model nart carvingowy w kolekcji, stworzony dla zaawansowanych i doświadczonych narciarzy, którzy uwielbiają szybkość i pewność w każdym skręcie. Zbudowany podobnie jak narty wyścigowe, rdzeń drewniany, wzmocniony dwoma warstwami metalu, zapewnia płynną jazdę i doskonałą odbicie w każdym skręcie. Ponadwymiarowy kształt dziobów SPITFIRE RB jak w nartach SL umożliwiają szybką i łatwą inicjację skrętu, a talia i piętki jak w nartach GS umożliwiają płynne i mocne przejścia od długich do krótkich skrętów. Dziób i piętki wykonane z włókna węglowego sprawiają, że narty są lekkie, a jednocześnie zwiększają stabilność w skręcie. Aby połączyć wszystko razem, zastosowano nową płytę Power Recoil, która zapewnia niezwykle płynny flex, zwiększając jednocześnie moc i stabilność.
Wiązania MARKER TPX 12 FDT skala 4-12 DIN, montowane w systemie szynowym zapewniającym szybkie i bezproblemowe dopasowanie do każdego rozmiaru buta.
Taliowanie :120-72-100mm R- 13,5m dla 162cm
Opis techniczny:
PROFIL MODERATE RACE
Zmodernizowany tip profilu nart w największym stopniu ułatwia inicjację skrętu przez zaangażowanie taliowania w początkowych fazie. Wzór SL na czubku oraz wzór GS na końcu narty, pozwala wykonywanie ruchów w szerokim zakresie, od szybkich i ostrych, aż po długie łagodne łuki rozciągające się od krawędzi do krawędzi stoku. Nie ma znaczenia łuk Twojego skrętu, ta technologia sprawi, że będzie to jeszcze bardziej przyjemne!
CARBON RACE BRIDGE
Technologia wykończenie dziobu i tyłu narty. Zapewnia większy opór przy skręcie i lepsze przenoszenie mocy na dziób narty. Dzięki zastosowaniu Carbonu narta oferuję niezrównaną stabilność, sztywność i przyczepność krawędzi.
ENERGY 2 TITANIUM
Oferuje najwyższy poziom wydajności z pełnym rdzeniem z drewna od czubka do końca narty. Konstrukcja ta pochodzi bezpośrednio z Pucharu Świata i zapewnia najbardziej precyzyjny i płynny skręt, a także dużą szybkość dzięki maksymalnemu przenoszeniu siły na krawędź
Narty w stanie technicznym i wizualnym oceniam na dobry plus. Normalne ślady użytkowania - drobne zarysowania i otarcia na szacie graficznej nart i wiązań
Krawędzie dość grube i równe - 1,6-1,7 mm grubości więc 10-15% zużycia technicznego. Fabryczna grubość około 2mm. Ślizgi również w bardzo dobrym stanie bez żadnych ubytków czy wypełnień
W skali do 10 - narty oceniam na 7,5-8,0 !!
Cena nowych nart w sezonie 3000 zł